Thursday, April 10, 2008

Hari - hari yang mendatang

Photobucket
Mungkin ada yang tertanya-tanya dimana hamba menghilangkan diri.. sepi tanpa sebarang berita. Hamba masih lagi ada dan sedang berpijak di bumi ciptaan yang maha Esa. Hamba sedang menghitung hari - hari yang mendatang.. mengatur langkah untuk berjalan ke arah destinasi yang ingin ditujui.

Hamba ingin mengucapkan ribuan terima kasih diatas bantuan teman-teman rapat (SUPERHERO) hamba yang tidak pernah lesu dan mengalah untuh memberi nasihat dan pertunjuk kepada hamba dikala hamba mengalami kegetiran hidup. Kepada doktor peribadi hamba.. terima kasih diatas segala rawatan dan bantuan... just to tell u that the methods that you told me, its really work.. thanx for the medicine.. even though its small but.. it help me alot...

Kepada insan yang hamba sayangi.. terima kasih diatas segala kenangan terindah.. kenangan itu kini dalam lipatan sejarah kita.. jika dilihat dan diperhalusi.. kenangan itulah yang membuatkan hamba masih terus berusaha dan terus berdikari untuk berdiri.. jika itu lah yang tuan hamba mahukan (berakhir dengan bermusuhan) hamba turuti.. mungkin itu terbaik untuk kita untuk memadamkan segala kenangan terindah tersebut.

No comments: