Friday, January 23, 2009

Ko Budak Kampung Hamba

Baru baru ini, hamba terlalu sibuk menguruskan segala bagai urusan kerja. Urusan dengan pihak bank.. urusan dengan pihak pemaju perumahan malahan sibuk dengan urusan pertukaran segala bagai..

Nak dijadikan cerita, hamba sempat meluangkan masa bersama teman hamba seorang ne.. what a small world kan.. pusing-pusing rupa2nya dia orang kampung hamba.. hehehe bayangkan tergelak besar pun ada.. terasa bangga dan gembira sebab senang nak berbicara.

Pada awalnya, kami hanya berurusan di alam cyber.. oleh kerana segala urusan telah diatur, hamba perlu berjumpa dengan beliau.. Alangkah terkejutnya hamba kerana gambar pengenalan diri semasa berbicara di YM jauh berbeza..

Jadi kami sambung perbincangan sambil makan malam... bayangkan, pada awal perjumpaan. Dia dengan selamba buat mcm dah kenal sejak lahir. Sifat dia yang sempoi dan selamba buat hamba berasa selesa.. sampai tahap selamba nak share makanan.. sedangkan baru je jumpa... ini semua sebab dia tahu kami sekampung... so kami lebih serasi.. semoga segala urusan yang kita perbincangkan dapat diperhalusi dan segalanya berjalan lancar...


1 comment:

Anonymous said...

happy mood nmpk... dh jumpa someone ke???

per maksud "hamba sempat meluangkan masa bersama teman hamba seorang ne.."

ne.. tu per ek??

:) lol