Monday, September 29, 2008

Heheh.. Nak Raya


Selamat Hari Raya Aidilfitri

Hamba ingin menggambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf jika hamba ada terkasar bahasa.. menyinggung perasaan sesiapa. Hamba hanya insan yang kerdil.. tidak dapat lari dari melakukan kesilapan.. tapi itu bukan alasan hamba untuk membuat kesilapan kepada tuan hamba semua.. semoga kehadiran syawal akan menceriakan lagi kehidupan kita semua. Amin

Buat tatapan ayah dan bonda.. anakanda ingin memohon ampun dan maaf.. jika anakanda mu ini ada tersilap langkah.. biadap perlakuan.. melukai hati kalian. Bonda.. halalkan susu yang bonda berikan untuk membesarkan anakanda mu ini.. Buat ayahanda.. terima kasih diatas pengorbanan mu untuk membesarkan anakanda mu ini. Buat along dan adik-adik serta ipar.. terima kasih diatas sokongan dan bantuan kalian.. semoga syahwal ini akan memberi kita sinar kehidupan dan kemulian dari Ilahi. Hamba ingin memohon ampun dan maaf kepada kalian semua jika hamba ada melakukan kesilapan..

Buat pembaca setia blog hamba.. terima kasih diatas sokongan kalian semua.. mungkin penulisan hamba tidak banyak membantu kalian.. akan tetapi penulisan hamba merupakan rintihan dan coretan perjalan hidup hamba ini. Maaf dipinta jika ada tersalah dan terkasar bahasa atau menyinggung perasaan sesiapa. Salam Aidilfitri buat semua..

1 comment:

Anonymous said...

hi syam, mas here! hope u still remember me ;-) dtg my open hse on this coming sat, 18th oct 2008. starts at 5pm. mark ur calendar ok ;-)

my e-mail add: maslinaismail79@yahoo.com
add me in ur facebook ok ;-)